Φαινόταν το πράγμα από καιρό με την καθίζηση των ποσοστών τηλεθέασης του Survivor All Star, όμως το 10.7% της Τρίτης, προκάλεσε… οργή στον ΣΚΑΪ.
Το 20 έγινε 15, το 15 έγινε 13 και το 13 έγινε 10.7% καθώς το τηλεοπτικό κοινό εξακολουθεί να γυρίσει την… πλάτη σε ένα προϊόν – κονσέρβα, που φέτος έχει ξεπεράσει σε υπερθετικό βαθμό το σκηνοθετημένο ριάλιτι, σε βαθμό τέτοιο που ξεκάθαρα υποτιμά τη νοημοσύνη των τηλεθεατών.
Και φυσικά, οι τηλεθεατές τιμωρούν αμείλικτα, γεγονός που έχει ήδη θορυβήσει τα στελέχη του ΣΚΑΪ που φοβούνται τα ακόμα χειρότερα, αφού η χώρα μπαίνει στην τελική ευθεία για τις εκλογές και το ενδιαφέρον θα μετατοπιστεί… 100-0 προς την ενημέρωση.
Το μεγάλο κακό για τον ΣΚΑΪ και για τον Ατζούν φυσικά από την «ελεύθερη πτώση» στα ποσοστά τηλεθέασης του Survivor All Star έχει να κάνει με τα διαφημιστικά πακέτα, τα οποία μπορεί να είναι κλεισμένα, σίγουρα όμως δεν έχουν την εμπορική αξία που θα είχαν αν το Survivor All Star κινούνταν στον… αστερισμό των μεγάλων ποσοστών τηλεθέασης.
Βέβαιο πρέπει να θεωρείται πως το φετινό… πάθημα έχει ήδη γίνει μάθημα στους παράγοντες του ΣΚΑΪ και ακόμα πιο σίγουρη η απώλεια της εμπιστοσύνης προς τον Ατζούν και το επιτελείο του, στο οποίο και καταλογίζονται σοβαρότατες ευθύνες για το φετινό «κάψιμο» του προϊόντος στο οποίο το κανάλι του Φαλήρου έπαιζε τα… ρέστα του για να κατακτήσει την πρώτη θέση στην Prime Time Zone.
Υπάρχουν υπεύθυνοι για το φετινό στραπάτσο του Survivor All Star; Υπάρχουν…
Ολες οι ειδήσεις στο Dokari.gr.
Τα κορυφαία Survivor Spoiler αποκλειστικά στο Dokari.gr.
Ακολουθήστε το dokari.gr στο Google News!