Πρόκειται για μια άκρως σουρεαλιστική παρουσίαση του νέου χρώματος εσωτερικών χώρων Vitex Care, του μοναδικού στην αγορά με 10 πιστοποιήσεις για τον τοίχο, την υγεία και το περιβάλλον.
Στην καμπάνια πρωταγωνιστεί ένας μονόκερος, η διάσωση του οποίου προβάλλεται από τον εκπρόσωπο Vitex – καβαλάρη ως ο λόγος που δημιουργήθηκε το εξαιρετικά φιλικό στο περιβάλλον Vitex Care. «Και γιατί όχι, άλλωστε, αφού, αν υπάρχει χρώμα με τόσες ιδιότητες ταυτόχρονα, όλα είναι πιθανά». Ο κλασικός αμφισβητίας αντιμετωπίζεται από τον μονόκερο με μια… δυνατή απάντηση, που επιβεβαιώνει το line της καμπάνιας, «Κι όμως υπάρχει».
Η καμπάνια θα συνεχίσει να εξαπλώνεται μέσω σειράς digital video. Την παραγωγή τους ανέλαβε, μαζί με της κεντρικής ταινίας, η Stefi & Lynx Productions, σε σκηνοθεσία Στάθη Μουρδουκούτα.