Έως το 2030 θα κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους 500.000 ηλεκτρικά οχήματα. Ο στόχος αυτός προβλέπεται από το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα και συμβαδίζει με την αύξηση της διείσδυσης των ΑΠΕ στην ηλεκτροπαραγωγή που θα φτάσει το 80% μέχρι τότε. Αυτά δήλωσε μεταξύ άλλων η υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Αλεξάνδρα Σδούκου, μιλώντας το πρωί στο Ecomobility Conference και πρόσθεσε ότι και τα δύο πρέπει να συμβούν παράλληλα, ώστε να επωφεληθούμε από μεταφορές μηδενικών εκπομπών.
Όπως τόνισε η κ. Σδούκου υπάρχουν δύο σημεία που πρέπει να εστιάσει η Πολιτεία: Πρώτον, να μειώσει τα γραφειοκρατικά εμπόδια ώστε η αδειοδοτική διαδικασία για νέες συνδέσεις και σταθμούς φόρτισης να είναι σύντομη. Και δεύτερον, να υπάρχει ευελιξία όσον αφορά την τιμολόγηση της ενέργειας που αφορά τη φόρτιση αυτοκινήτων και αυτό μπορεί να γίνει με την υιοθέτηση δυναμικών τιμολογίων.
Πάντως μιλώντας στο ίδιο συνέδριο ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ Αναστάσιος Μάνος, σημείωσε ότι η δυνατότητα δυναμικής τιμολόγησης είναι πολύ κρίσιμη για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και απαιτεί να δηλώνονται οι φορτιστές που εγκαθίστανται.
Όπως είπε μέχρι σήμερα, μόνο το 6% (600 φορτιστές) έχει δηλωθεί επισήμως στην πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ από τους 10.000 που λειτουργούν σε όλη τη χώρα. Μάλιστα ο κ. Μάνος ανακοίνωσε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ θα αρχίσει να αποκόπτει τους αδήλωτους φορτιστές από το Φεβρουάριο.
Ταυτόχρονα, ο διευθύνων σύμβουλος, τόνισε ότι μέχρι τα μέσα του φετινού έτους ο ΔΕΔΔΗΕ πρόκειται να παρουσιάσει υπηρεσίες δυναμικής τιμολόγησης, από τις οποίες θα μπορούν να επωφεληθούν μόνο όσοι φορτιστές δηλωθούν στην πλατφόρμα του.
Ολες οι ειδήσεις στο Dokari.gr.
Πηγή φωτογραφίας – depositphotos.com
Ακολουθήστε το dokari.gr στο Google News!