Οι ψηφιακές συσκευές σε παιδιά μικρής ηλικίας, που χρησιμοποιούνται για την απασχόληση τους, μπορεί να οδηγήσουν σε μεγάλα προβλήματα συμπεριφοράς, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.
Οι ερευνητές ανέφεραν ότι οι «ψηφιακές πιπίλες» εμποδίζουν τα παιδιά να μάθουν πώς να ρυθμίζουν αποτελεσματικά τα συναισθήματά τους στην συνέχεια της ζωής τους.
Για αυτό ζήτησαν από περισσότερους από 300 γονείς με παιδιά από δύο έως πέντε ετών να συμπληρώσουν ερωτηματολόγια σχετικά με τη χρήση των μέσων ενημέρωσης τους.
Τα αποτελέσματα έδειξαν πως τα παιδιά στα οποία προσφέρονταν τακτικά οθόνες για να ηρεμήσουν είχαν χειρότερες δεξιότητες διαχείρισης θυμού και απογοήτευσης ένα χρόνο αργότερα.
Ο κύριος συγγραφέας είπε: «Τα παιδιά πρέπει να μάθουν πώς να διαχειρίζονται τα αρνητικά τους συναισθήματα για τον εαυτό τους». Και «Χρειάζονται τη βοήθεια των γονιών τους κατά τη διάρκεια αυτής της μαθησιακής διαδικασίας, όχι τη βοήθεια μιας ψηφιακής συσκευής».
Οι ερευνητές συνιστούν στους γονείς να καθοδηγούν τα παιδιά τους σε δύσκολες καταστάσεις, να τα βοηθούν να αναγνωρίζουν τα συναισθήματά τους και να τα μαθαίνουν να τα χειρίζονται.
Τέλος λένε ότι αυτά τα ευρήματα υπογραμμίζουν την ανάγκη για περισσότερη γονική υποστήριξη και συμβουλευτική για το θέμα. Η αυξημένη ευαισθητοποίηση θα ωφελήσει την ψυχική υγεία και την ευημερία των παιδιών.
Πηγή: Frontiers in Child and Adolescent Psychology
Ακολουθήστε το dokari.gr στο Google News!