Το «Survivor» μετακινείται το Σάββατο για να αποφύγει τις σειρές, ενώ υπάρχουν νέα δεδομένα στη συμφωνία του ΣΚΑΪ με τον Τούρκο παραγωγό, Ατζούν Ιλίτζαλι.
Σε νέες βάσεις μπαίνει η συνεργασία του ΣΚΑΪ με τον Ατζούν Ιλιτζαλί, ενόψει του μεγάλου στοιχήματος και για τις δύο πλευρές που ακούει στο όνομα «Survivor». Το κανάλι του Φαλήρου και ο Τούρκος παραγωγός γνωρίζουν ότι φέτος το τοπίο του ανταγωνισμού είναι ένα «ναρκοπέδιο» και δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια να κάνουν την ανατροπή, ενώ και στις δύο πλευρές επικρατεί μεγάλη αγωνία για τη σύγκρουση με τα δυνατά χαρτιά της μυθοπλασίας.
Όπως αναφέρει η Reallife, στο πλαίσιο αυτό, ο ΣΚΑΪ αποφάσισε να αλλάξει τον έως τώρα προγραμματισμό του «Survivor» και να επιχειρήσει να βρει τον δρόμο του στο λιγότερο «ασφυκτικό» -όπως κρίνειπεριβάλλον ανταγωνισμού του Σαββατοκύριακου. Για τον λόγο αυτόν, το ριάλιτι επιβίωσης φέτος θα μεταδίδεται από το Σάββατο έως την Τετάρτη, αυξάνοντας τα επεισόδια σε πέντε την εβδομάδα. Μάλιστα, και η πρεμιέρα του «Survivor» μετακινήθηκε για να αποφύγει «μετωπικές» συγκρούσεις.
Μετά την απόφαση του Alpha και του Mega να συνεχίσουν χωρίς διακοπή για τις γιορτές τον «Σασμό» και τη «Γη της ελιάς» αντίστοιχα, ο ΣΚΑΪ μετακίνησε την πρεμιέρα του «Survivor» από τη Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου (θα έβρισκε «απέναντί» του και τις δύο σειρές) για την Κυριακή 26 Δεκεμβρίου. Νέο deal (όπως εκτιμάται, υποδηλώνει χαμηλότερες προσδοκίες και από τις δύο πλευρές) έκλεισαν ο ΣΚΑΪ και ο Ιλιτζαλί και για το κόστος των επεισοδίων του «Survivor». Για πρώτη φορά από το 2016, όταν το ριάλιτι επιβίωσης έκανε το μεγάλο «άλμα», οι δύο πλευρές αποφάσισαν να προχωρήσουν σε συμφωνία χωρίς ρήτρα τηλεθέασης. Σύμφωνα με πληροφορίες, το κόστος των επεισοδίων του «Survivor» θα είναι σταθερό, χωρίς αυξομειώσεις ανάλογα με την τηλεθέαση. Μετά από «παζάρια» μεταξύ ΣΚΑΪ και Ατζούν, πληροφορίες αναφέρουν ότι το κόστος «κλείδωσε» στα 120.000 ευρώ ανά επεισόδιο, ανεξαρτήτως τηλεθέασης.
Το κανάλι του Φαλήρου επιθυμούσε χαμηλότερη τιμή, της τάξεως των 100.000-110.000 ευρώ ανά επεισόδιο, αλλά δέχθηκε να το «κλειδώσει» λίγο υψηλότερα με έναν όρο. Πληροφορίες αναφέρουν ότι για να εξασφαλίσει ότι δεν θα συμβεί κάτι ανάλογο με το «Top chef», που, παρά τα ιδιαίτερα χαμηλά ποσοστά, δεν μπορούσε να το διακόψει, ο ΣΚΑΪ έθεσε όρο να μπορεί να λάβει απόφαση ακόμα και για διακοπή του «Survivor» αν η τηλεθέασή του πέσει σε επίπεδα που δεν δικαιολογούν αυτό το κόστος.
Οι νέοι όροι αποτελούν ενδείξεις ανασφάλειας και για τις δύο πλευρές, ενώ υποδηλώνουν ότι ο ΣΚΑΪ βάζει δικλείδες ασφαλείας για να μη βρεθεί με την πλάτη στον τοίχο. Στο τραπέζι των συζητήσεων έπεσε και το ενδεχόμενο ευρύτερου deal ανάμεσα στις δύο πλευρές από την προσεχή σεζόν. Αν «κλειδώσει» το νέο deal, ο Ιλιτζαλί θα αναλάβει το σύνολο των μεγάλων ψυχαγωγικών projects του ΣΚΑΪ.Survivor: Οι ημέρες προβολής
Survivor: Η ρήτρα και το κόστος του επεισοδίου