O συνδιευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ριντ Χάστινγκς, αποκάλυψε ότι η εταιρεία σκοπεύει να δημιουργήσει μέσα στα επόμεναχρόνια φθηνότερα συνδρομητικά πακέτα, τα οποία όμως θα φιλοξενούν και διαφημίσεις.
Μείωση συνδρομητών, για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο του 2022 το Netflix. Κατά τη δημοσίευση των οικονομικών της αποτελεσμάτων γνωστοποίησε στους επενδυτές της διάσημης πλατφόρμας ότι οι συνδρομητές μειώθηκαν κατά 200.000 παγκοσμίως. Οι εκτιμήσεις, μάλιστα, για το ερχόμενο τρίμηνο είναι ακόμα πιο δυσοίωνες, με την εταιρεία να εκτιμά πως στο διάστημα Απριλίου – Ιουνίου θα χαθούν ακόμα 2 εκατ. συνδρομητές.
Κι αυτό ενώ η εταιρεία περίμενε ότι θα είχε προσελκύσει 2,5 εκατομμύρια νέους συνδρομητές μέσα στο τρίμηνο, σε σύγκριση με τους 4 εκατομμύρια νέους χρήστες που είχε καταφέρει να αποκτήσει το 2021 μέσα στην αντίστοιχο χρονική περίοδο.
Μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τη μείωση των συνδρομητών έχει ο πόλεμος στην Ουκρανία, αφού η απόσυρση του Netflix από τη Ρωσία στοίχησε σχεδόν 700.000 συνδρομητές. Συγχρόνως, η αύξηση τιμών που προηγήθηκε τον Ιανουάριο, είχε ως αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν άλλοι 600.000 συνδρομητές. Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022 το Netflix προσέλκυσε 1,1 εκατομμύρια νέους χρήστες και έτσι ο τελικός απολογισμός δείχνει τη μείωση των 200.000 συνδρομητών. Μετά τις ανακοινώσεις για τα οικονομικά δεδομένα, ο συνδιευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ριντ Χάστινγκς, είπε ότι η εταιρεία σκοπεύει να δημιουργήσει μέσα στα επόμενα 1-2 χρόνια φθηνότερα συνδρομητικά πακέτα, τα οποία όμως θα φιλοξενούν και διαφημίσεις. «Σκεφτείτε μας ως αρκετά ανοιχτούς στο να προσφέρουμε ακόμη χαμηλότερες τιμές με διαφημίσεις ως επιλογή των καταναλωτών», ανέφερε ο Χάστινγκς.
«Όσοι έχουν παρακολουθήσει το Netflix γνωρίζουν ότι ήμουν κατά της πολυπλοκότητας της διαφήμισης και μεγάλος οπαδός της απλότητας της συνδρομής», δήλωσε ο Χάστινγκς. «Όσο κι αν είμαι οπαδός αυτού όμως, είμαι μεγαλύτερος οπαδός της επιλογής των καταναλωτών. Και το να επιτρέψω στους καταναλωτές που θα ήθελαν να έχουν χαμηλότερη τιμή και είναι ανεκτικοί στη διαφήμιση να πάρουν αυτό που θέλουν, βγάζει νόημα για εμένα».
Ο Χάστινγκς δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με το κόστος των διαφημιστικών πακέτων του Netflix. Το τυπικό πακέτο δύο ατόμων HD κοστίζει 15,49 δολάρια το μήνα στις ΗΠΑ. Στην Ελλάδα, τα προγράμματα ξεκινούν από 7,99 ευρώ έως 13,99 ευρώ τον μήνα.Φθηνότερα πακέτα, αλλά με διαφημίσεις