«Κορώνες κοινωνικής αποστασιοποίησης» το μέτρο εστιατορίου

Οι χώρες σε όλον τον κόσμο ανοίγουν δειλά δειλά τους δημόσιους χώρους μετά το λουκέτο λόγω της πανδημίας.

Εστιατόρια και ταχυφαγεία διαγκωνίζονται να επινοήσουν τρόπους κοινωνικής αποστασιοποίησης των πελατών, πρωτότυπους και κυρίως διασκεδαστικούς. Πολλά φραντσάιζ της αλυσίδας Burger King στη Γερμανία, δοκιμάζουν καινούρια λύση στο πρόβλημα, δίνουν στους πελάτες τεράστιες «κορώνες κοινωνικής αποστασιοποίησης».

Αρχικά, αυτά τα καπέλα κατασκευάστηκαν για διαφημιστικό σποτάκι στη γερμανική τηλεόραση, αλλά από την περασμένη Παρασκευή δοκιμάζονται ως λύση εξασφάλισης της αναγκαίας απόστασης μεταξύ των πελατών, ώστε να εμποδιστεί η περαιτέρω διάδοση της Covid-19.

«Θέλαμε να ενισχύσουμε τους κανονισμούς υψηλής ασφάλειας και τα πρότυπα υγιεινής που ακολουθούν τα εστιατόρια της BK. Η “κάνε την μόνος σου” κορώνα κοινωνικής αποστασιοποίησης ήταν ένας διασκεδαστικός και παιχνιδιάρικος τρόπος να θυμίσουμε στους πελάτες μας να εφαρμόζουν κοινωνική αποστασιοποίηση ενώ απολαμβάνουν το πιάτο τους στα εστιατόριά μας» δήλωσε στο Business Insider εκπρόσωπος της Burger King Germany.

Η αλυσίδα ανήρτησε φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και ο κόσμος ενθουσιάστηκε. Τα καπέλα -διπλώνονται, και πρέπει να τα φτιάξει ο πελάτης- δίνονται σε κάποια γερμανικά φραντσάιζ του εμπορικού σήματος μαζί με πακέτο για το σπίτι.

Ακολουθήστε το Dokari και στο κανάλι μας στο YouTube.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις.

Exit mobile version