Η Κωτσόβολος, έχοντας δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον για τις αγορές των πελατών της, προχωρά και σε περαιτέρω ενέργειες προκειμένου να διασφαλίσει την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.
Οι ανέπαφες παραδόσεις αποτελούν μία πρακτική που η εταιρεία εφάρμοσε από την πρώτη στιγμή για την προστασία της υγείας όλων, ενώ την ίδια φιλοσοφία προτείνει και για τις εγκαταστάσεις κλιματιστικών.
Οι άνθρωποι και οι συνεργάτες της Κωτσόβολος, που μπαίνουν στα σπίτια των πελατών για εγκατάσταση κλιματιστικού, λαμβάνουν ενισχυμένα μέτρα ατομικής υγιεινής, χρησιμοποιώντας πάντα γάντια, μάσκα, ποδονάρια, καθώς απολυμαίνουν τα χέρια τους με ειδικό, αντισηπτικό υγρό.
Την ίδια στιγμή, τηρούν τις οδηγίες από τους αρμόδιους φορείς, ώστε να παραμένει στο χώρο ο κατάλληλος αριθμός ατόμων βάσει τετραγωνικών μέτρων και να διατηρείται η απόσταση των δύο μέτρων μεταξύ των ατόμων. Παράλληλα, στο χώρο των καταστημάτων με την ειδική εφαρμογή για τον έλεγχο της ροής των επισκεπτών στις εισόδους των περισσότερων καταστημάτων διασφαλίζεται ο σωστός αριθμός πελατών, που θα βρίσκονται εντός καταστήματος, ενώ διατηρείται και η κάρτα εισόδου, που απολυμαίνεται μετά από κάθε χρήση.
Επίσης, σε όλα τα service corners υπάρχει ειδική συσκευή αποστείρωσης για τα κινητά τηλέφωνα που θα επισκευάζονται, μία υπηρεσία που παρέχεται δωρεάν.
Με αισιοδοξία κυλά αυτή η νέα περίοδος στη λειτουργία όλων των καταστημάτων με πρωταρχικό στόχο της Κωτσόβολος την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων. Ακολουθήστε το Dokari και στο κανάλι μας στο YouTube.
Ειδήσεις και νέα απ’ την Ελλάδα και τον κόσμο στο Dokari.gr.