Η Νο 1 εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών που δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο και όχι μόνο, η Electroholic.gr, συνέδεσε το όνομά της με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods και ο εμπορικός διευθυντής της, Ευάγγελος Βίδος, μίλησε στο Dokari.gr γι’ αυτή τη συνεργασία.
Επιμέλεια: Χριστίνα Μουλά -Πώς προέκυψε η απόφαση να συνεργαστείτε με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός Superfoods;
«Κοιτάξτε, το δύσκολο μέρος ήταν να πάρουμε αυτήν την απόφαση να κάνουμε αυτήν την κίνηση. Από τη στιγμή που αποφασίσαμε ότι θα μπούμε τόσο δυναμικά στο χώρο του αθλητισμού, η απόφαση για τον Παναθηναϊκό Superfoods ήταν μονόδρομος, απλά η καταλληλότερη. Θέλεις η χημεία με το εμπορικό τμήμα του Παναθηναϊκού Superfoods, θέλεις ότι οι στόχοι μας και οι αξίες μας συμβαδίζουν; Αυτά μας έκαναν την απόφαση πολύ εύκολη». -Είστε λάτρεις του μπάσκετ;
«Είμαστε στο χώρο του αθλητισμού, μας αρέσουν οι ιδέες και οι αξίες του και προσπαθούμε να καρπωθούμε κομμάτια από την αίγλη του».
-Θα μας πείτε λίγα λόγια για την Electroholic; «Χρόνος ζωής της είναι τα δύο έτη. Έχουμε προσπαθήσει αυτά τα δύο χρόνια να εδραιωθούμε στην αγορά και στην συνείδηση του καταναλωτικού κοινού. Στόχος μας είναι οι υψηλές υπηρεσίες αλλά και παράλληλα οι πολύ χαμηλές τιμές. Στοχεύουμε σε όγκο και ελπίζουμε να μας βγει».