Είναι γεγονός, το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο το Facebook από αύριο αλλάζει μορφή και ονομασία σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες ο δημιουργός του Μαρκ Ζούκερμπεργκ
Το Facebook – μετά τις πρόσφατες περιπέτειές του – περνάει στην αντεπίθεση και κάνει το επόμενο βήμα με το ξεκίνημα ενός ταξιδιού για να χτίσει την επόμενη υπολογιστική πλατφόρμα.
Στην ουσία το Facebook σχεδιάζει να «εφεύρει» ξανά τον εαυτό του αλλάζοντας όνομα. Αυτό θα γίνει αύριο σύμφωνα με τον δημιουργό του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, στο πλαίσιο του νέου μεγάλου στόχου του, της δημιουργίας του «metaverse», ενός νέου διαδικτυακού κόσμου επικοινωνίας των χρηστών μέσω εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.
Δείτε την ανάρτηση του Μαρκ Ζούκερμπεργκ: Ο επικεφαλής του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης Μαρκ Ζάκερμπεργκ θα μιλήσει για την αλλαγή ονόματος στην ετήσια εκδήλωση «Connect» της εταιρείας στις 28 Οκτωβρίου.
Ο Ζάκερμπεργκ φιλοδοξεί το Facebook να μείνει στην ιστορία ως κάτι περισσότερο από μέσο κοινωνικής δικτύωσης (με όλες τις επικρίσεις που έχει δεχτεί), ως βασικός δημιουργός του «metaverse». Ο ίδιος είχε δηλώσει στο Verge τον Ιούλιο ότι «θα αλλάξουμε έτσι ώστε οι άνθρωποι να μην μας βλέπουν πρωτίστως ως μια εταιρεία social media αλλά ως μια εταιρεία metaverse».
Είχε προηγηθεί η ριζική αναδιάρθωση της Google το 2015, η οποία μπήκε κάτω από την «ομπρέλα» μιας μητρικής εταιρείας, της Alphabet, εν μέρει για να σηματοδοτήσει ότι είναι πια κάτι πολύ περισσότερο από μια μηχανή αναζήτησης. Σύμφωνα με το Verge, το νέο εταιρικό όνομα του Facebook παραμένει ένα καλά φυλαγμένο μυστικό που το ξέρουν ελάχιστοι άνθρωποι. Μένει να αποδειχθεί η αλήθεια της φημολογίας. Όσο για το metaverse, που ούτως ή άλλως αναμένεται να αναπτυχθεί στο μέλλον, είναι ένας όρος που δημιουργήθηκε από τον συγγραφέα επιστημονικής φαντασίας Νιλ Στέφενσον για να περιγράψει έναν εικονικό κόσμο όπου οι άνθρωποι δραπετεύουν από έναν δυστοπικό κόσμο. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα βγει προφητικός…
Ειδήσεις και νέα απ’ την Ελλάδα και τον κόσμο στο Dokari.gr.
Ακολουθήστε το Dokari και στο κανάλι μας στο YouTube. Ακολουθήστε το Dokari και στο Pinterest.