Ανησυχία προκαλεί η διαπίστωση αρκετών χρηστών που έκαναν δικό τους το νέο iPhone Xs και το iPhone Xs Max…
Σοβαρότατο πρόβλημα με την ενσύρματη φόρτιση των iPhone Xs και iPhone Xs Max φαίνεται ότι υπάρχει και το οποίο εξαπλώνεται με γρήγορους ρυθμούς αφού πολλοί είναι οι χρήστες που αναφέρουν ότι με το καλώδιο φόρτισης ορισμένες συσκευές φορτίζουν ενώ άλλες συσκευές δε φορτίζουν καν.
Η μεγαλύτερη αδυναμία τους δεν είναι μόνο η εξοικονόμηση χρημάτων (υψηλό κόστος αγοράς), αλλά συνδέεται και με ένα βασικό ελάττωμα (;) που μπορεί και να απαιτεί ανάκληση συσκευών…
Τα νέα έρχονται μετά από μια αναταραχή των καταγγελιών των πελατών σε όλες τις κοινότητες υποστήριξης της Apple, το Reddit, τα φόρουμ MacRumors, το Twitter και το YouTube. Η Apple πωλεί εκατομμύρια iPhone, οπότε είναι αδύνατο να κατανοηθεί πλήρως το μέγεθος αυτού του προβλήματος, αλλά με βάση τις δοκιμές του και τα εκατοντάδες σχολίων σε φόρουμ υποστήριξης και κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, μοιάζει σημαντικό. Ειδικά καθώς ορισμένοι χρήστες σημειώνουν ότι οι συσκευές αντικατάστασης παρουσιάζουν και αυτές το ίδιο πρόβλημα.
Κάποιοι χρήστες έχουν βρει ότι το flipping το καλώδιο Lightning μπορεί να βοηθήσει (κάτι που υποδηλώνει ένα ελάττωμα υλικού στη θύρα Lightning). Ενώ η καλύτερη εναλλακτική λύση τώρα είναι να χρησιμοποιήσετε ένα ασύρματο φορτιστή. Αυτό δεν είναι ιδανικό, ωστόσο, επειδή η παρατεταμένη ασύρματη φόρτιση υποβαθμίζει την υγεία των μπαταριών και η Apple χρεώνει υψηλότερες τιμές για τις μπαταρίες αντικατάστασης iPhone XS και iPhone XS Max.
Συνεπώς, η πίεση είναι τώρα στην Apple να απαντήσει σε αυτό το ζήτημα και να επιβεβαιώσει αν το πρόβλημα μπορεί να επιδιορθωθεί με το λογισμικό ή εάν θα υπάρξει μια ευρύτερη ανάκληση προϊόντος. Δυστυχώς, μια αφίσα στις Κοινότητες Υποστήριξης της Apple αναφέρει ότι η τεχνική υποστήριξη της Apple «έχει επίγνωση του προβλήματος» και συνέστησε την αντικατάσταση του τηλεφώνου, γεγονός που υποδηλώνει και πάλι ότι πρόκειται για υλικό.