Δείτε ποια εταιρεία αποφάσισε να χαρίσει δωρεάν πίτσα για τα επόμενα 100 χρόνια
Η εταιρεία αποφάσισε να χαρίσει δωρεάν πίτσα για τα επόμενα 100 χρόνια σε όποιον κάνει τατουάζ με το σήμα της – Μετά την πρωτοφανή ανταπόκριση των Ρώσων, προχώρησε στην αυστηροποίηση των όρων του διαγωνισμού
«Καθίστε κάτω σας παρακαλούμε. Τα νέα μπορεί να σας σοκάρουν… Κάθε ένας που θα κάνει ένα τατουάζ με το σήμα μας θα πάρει ένα πιστοποιητικό για δωρεάν πίτσα για 100 χρόνια!». Κι αν σε πολλούς ακούγεται απίστευτο, πρόκειται για πραγματική ανακοίνωση της Domino’s Pizza, που απευθύνθηκε με τον τρόπο αυτό στο κοινό της Ρωσίας, προσφέροντας 100 πίτσες το χρόνο για τα επόμενα 100 χρόνια. Οι όροι της εταιρείας ήταν απλοί.
Οι χρήστες θα έπρεπε:
Α. Να κάνουν τατουάζ με το σήμα της Domino’s Pizza σε ορατό σημείο του σώματος Β. Να ποστάρουν φωτογραφία με το τατουάζ στο σώμα τους στα κοινωνικά δίκτυα με το hashtag #dominosnavsegda και αμέσως μετά
C. Να πάρουν ένα πιστοποιητικό που θα τους επιτρέπει να παίρνουν δωρεάν 100 πίτσες το χρόνο για 100 χρόνια. Οι μετέχοντες θα έπρεπε να υποβάλλουν τις φωτογραφίες μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2018, ενώ η ανακοίνωση διευκρίνιζε ότι θα γινόταν πιστοποίηση της αυθεντικότητας των τατουάζ.
Οι μετέχοντες θα έπρεπε να υποβάλλουν τις φωτογραφίες μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2018, ενώ η ανακοίνωση διευκρίνιζε ότι θα γινόταν πιστοποίηση της αυθεντικότητας των τατουάζ Πλημμύρισαν τα social media
Η ανακοίνωση δημοσιεύτηκε την περασμένη εβδομάδα, ενώ η κυκλοφορία της έγινε μέσω των social media.
Η προσφορά είχε πρωτοφανή επιτυχία, καθώς τα ρωσικά κοινωνικά δίκτυα γέμισαν με φωτογραφίες από τατουάζ εκατοντάδων ανθρώπων που ήθελαν τη δωρεάν πίτσα. Οι κανόνες έγιναν πιο αυστηροί
Με δεδομένο ότι οι φωτογραφίες στο Instagram, το Facebook και την ρωσική πλατφόρμα Vkontakte ήταν εκατοντάδες, η Domino’s αναγκάστηκε να θέσει πιο αυστηρούς όρους.
Η εταιρεία διευκρίνισε ότι μόνον «οι πρώτοι 350 άνθρωποι» που πόσταραν φωτογραφίες με τα τατουάζ στα κοινωνικά δίκτυα θα λάμβαναν φωρεάν γεύματα, ενώ προειδοποίησαν ότι ενώ τα τατουάζ θα μπορούσαν να έχουν οποιοδήποτε χρώμα, το μέγεθός τους θα έπρεπε να έχουν μήκος τουλάχιστον 2 εκατοστών. Επίσης, η αλυσίδα κυκλοφόρησε μία φωτογραφία που διευκρίνιζε ποια θεωρούσε «ορατά σημεία του σώματος» στα οποία θα έπρεπε οι χρήστες να κάνουν το τατουάζ. «Φίλοι μας, έχουμε ήδη 350 συμμετέχοντες»
Όμως ακόμη κι έτσι οι μετέχοντες δεν κάμφθηκαν, με αποτέλεσμα η Domino’s να διακόψει το διαγωνισμό, ανακοινώνοντας ότι καλύφθηκαν οι 350 συμμετοχές.
«Φίλοι μας, έχουμε ήδη 350 συμμετέχοντες. Δεν δεχόμαστε νέα τατουάζ. Εάν είστε ήδη σε στούντιο με τατουάζ και κάνετε ένα θα μπείτε στη λίστα των συμμετεχόντων. Αλλά περιμένουμε τις φωτογραφίες σας πριν τις 12. Για όσους θα κάνουν τατουάζ αργότερα, θα σας συνιστούσαμε να ακυρώσετε το ραντεβού, καθώς δυστυχώς, δεν θα μπορέσουμε να σας συμπεριλάβουμε», έγραψε η εταιρεία στη σελίδα της στο Facebook. Ωστόσο ούτε η συγκεκριμένη ανακοίνωση πτόησε τους Ρώσους που συνέχισαν να κάνουν τατουάζ. Μόνο στο Instagram έγιναν πάνω από 80 αναρτήσεις μετά την ανακοίνωση του τερματισμού της καμπάνιας, ενώ περισσότερες έγιναν στο facebook και το VKontakte. Η εταιρεία αποφάσισε να απαντήσει σε χρήστες που συνέχισαν να ποστάρουν, ενημερώνοντάς τους ότι θα επικοινωνήσει μαζί τους προσωπικά για να κανονίσουν τα βραβεία τους.