To διαφημιστικό για το σύνδρομο down που διχάζει και 2 καμπάνιες με μήνυμα

Καθιερώθηκε το 2006 με πρωτοβουλία του Έλληνα γιατρού Στυλιανού Αντωναράκη, καθηγητή Γενετικής στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης και έκτοτε, η Παγκόσμια Ημέρα για το Σύνδρομο Down, κάθε 21η Μαρτίου, είναι συμβολική όπως και η ημερομηνία της -πρόκειται για τα τα αριθμητικά δεδομένα που συνθέτουν το σύνδρομο -3ο χρωμόσωμα στο 21ο ζεύγος=3.21.

 

 

Υπηρετώντας το σκοπό της ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης τη διεθνή κοινότητα για το σύνδρομο Down η ιταλική οργάνωση Coor Down, που υποστηρίζει τα άτομα που πάσχουν από το σύνδρομο Down έβγαλε ξανά το ετήσιο PSA film μικρού μήκους με την Olivia Wilde να υποδύεται τη 19χρονη AnnaRose Rubright.
Η 19χρονη με σύνδρομο Down αναρωτιέται “Εσύ πως με βλέπεις” (“How you see me?”) στο φινάλε, αφού εξιστορεί όσα είναι η ζωή της. Είναι φοιτήτρια στο κολλέγιο Rowan College στο Pemberton του New Jersey, εργάζεται σε ένα κέντρο υγείας και θεραπείας και είναι αθλήτρια των Special Olympics. Όμως, αν και η πρόθεση είναι καλή, πολλοί διαφωνούν με την εικονοποίηση του. “Το να μην δείχνεις έναν άνθρωπο με σύνδρομο down που αφηγείται τη ζωή του και να τον παρουσιάζεις σαν μια Olivia Wilde είναι αναπαραγωγή του κλισέ των media να υποδύονται ότι οι άνθρωποι με αναπηρίες δεν υπάρχουν. Είναι αόρατοι. Μιλάνε αλλά μοιάζουν με μια Olivia Wilde” σχολιάζει το Salon.

Διαβάστε περισσότερα: www.cnn.gr

Exit mobile version