Η υπηρεσία delivery φαγητού, η HelloFresh, βρέθηκε στη δίνη του κυκλώνα και αναγκάστηκε να απολογηθεί δημοσίως την Κυριακή όταν ένας πελάτης έλαβε μαζί με την παραγγελία του και ένα μπουκάλι που περιείχε… ούρα.
Τα ούρα κατέφτασαν στο σπίτι όπου έγινε η παραγγελία μέσα σε μπουκάλι γνωστής μάρκας αναψυικτικών.
«HelloFresh, θα είμαι σύντομος: Γιατί έλαβα τα εμφιαλωμένα ούρα κάποιου με την παραγγελία μου;», έγραψε στο Twitter ο Oliver McManus, συνοδεύοντας την ανάρτηση με μια φωτογραφία της παράξενης προσθήκης.
Ο χρήστης ανέφερε επίσης πως το πακέτο με το γεύμα του ήταν μισάνοιχτο. «Το τελευταίο που θα ήθελα είναι να χάσει κάποιος τη δουλειά του ή να μπλέξει ως αποτέλεσμα αυτού του γεγονότος», δήλωσε ο McManus στον Independent. Η HelloFresh απάντησε γρήγορα στον άντρα στο ίδιο κοινωνικό μέσο, λέγοντας πως «πραγματικά δεν υπάρχουν λέξεις να περιγράψουμε πόσο λυπούμαστε».