Γιατί τα ταξί ΠΡΕΠΕΙ να έχουν μια μπλε λωρίδα στο πλάι

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί υπάρχει αυτή η μπλε λωρίδα στο κίτρινο των ταξί της Αθήνας;

Οι μπλε λωρίδες λοιπόν είναι επιβεβλημένες και μάλιστα με νόμο που έχει ψηφιστεί από το 1984.

Τι συμβολίζουν και γιατί τις βλέπουμε στα ταξί; Υπάρχει εξήγηση και μάλιστα είναι λογική.

Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι το κίτρινο χρώμα των ταξί σε Αθήνα, Πειραιά και γύρω καθιερώθηκε με νόμο του 1984, τον οποίο υπέγραψε ο τότε Υφυπουργός Συγκοινωνιών, Κωνσταντίνος Ασλάνης. Εκεί προσδιορίζεται και ο μπλε χρωματισμός της λωρίδας γύρω από αυτό. Στην πραγματικότητα η μπλε λωρίδα αποφασίστηκε να τοποθετηθεί εκεί για να ξεχωρίζουν τα ταξί από συμβατικά κίτρινα αυτοκίνητα τα οποία ενδεχομένως να πραγματοποιούσαν παράνομα δρομολόγια επί πληρωμή. Επιπλέον, ο νόμος αναφέρει ότι αυτή η μπλε σκούρα γραμμή θα πρέπει να είναι εκεί βαμμένη και όχι αυτοκόλλητη μπλε ταινία.

Πιο συγκεκριμένα στο άρθρο 7, παράγραφος 2 αναφέρεται:

Όλα τα αυτοκίνητα Ταξί που έχουν έδρα διοικητική μονάδα που ανήκει στην περιοχή Αθηνών –Πειραιώς- Περιχώρων, έχουν εξωτερικό χρωματισμό οποιασδήποτε απόχρωσης ΚΙΤΡΙΝΟΥ χρώματος (κατά προτίμηση RAL 1012 ή RAL 1021), εκτός από μία λωρίδα πλάτους τεσσάρων (4) έως έξι (6) εκατοστών περιμετρικώς του αυτοκινήτου και μεταξύ του κάτω μέρους των παραθύρων και των χειρολαβών των θυρών, η οποία είναι σταθερού χρωματισμού ΣΚΟΥΡΟΥ ΜΠΛΕ αποκλεισμένης της χρήσης αυτοκόλλητων ταινιών κ.λπ.

Επίσης δεν επιτρέπεται να βάφεται σε μαύρο χρώμα η οροφή των ταξί, κάτι για το οποίο έχει ενημερώσει το ΣΑΤΑ τα μέλη του.

Survivor Ψηφοφορία: Ποιος θα κατακτήσει την πρώτη θέση;

MasterChef 5 – Ψηφοφορία: Ποιος είναι ο καλύτερος και πιο δημοφιλής κριτήςΕιδήσεις και νέα απ’ την Ελλάδα και τον κόσμο στο Dokari.gr.

Ακολουθήστε το Dokari και στο κανάλι μας στο YouTube.

Ακολουθήστε το Dokari και στο Pinterest.

Exit mobile version