Η έρευνα μίλησε.
Ερευνητές του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης παραδέχθηκαν σε ανάρτησή τους σε ένα εταιρικό ιστολόγιο ότι όντως υπάρχουν ανεξάρτητες μελέτες οι οποίες υποστηρίζουν ότι το να περνά κανείς χρόνο στο Facebook «καταναλώνοντας παθητικά πληροφορίες» μπορεί «να κάνει τους ανθρώπους να νιώσουν χειρότερα» ψυχικά και σωματικά.
Το αντίδοτο, όπως υποστηρίζουν τα στελέχη του Facebook, με επικεφαλής τον διευθυντή ερευνών Ντέηβιντ Γκίνσμπεργκ, είναι να αλληλεπιδρά κανείς με πιο ενεργητικό τρόπο με τους άλλους χρήστες, αντί να παραμένει παθητικός θεατής, κάνοντας αρνητικές συγκρίσεις με τη ζωή των άλλων και απέχοντας από τη διαπροσωπική επαφή.
Υπογράμμισαν επίσης ότι οι σχετικές μελέτες έχουν ανάμικτα ευρήματα και δείχνουν ότι το Facebook μπορεί επίσης να έχει θετική επίπτωση στην ψυχολογία ενός χρήστη.