Μεγάλο ντόρο και πολλές συζητήσεις προκάλεσε η μειωμένη απήχηση που είχε στο ελληνικό τηλεοπτικό κοινό η προβολή του Survivor 2, γεγονός που είχε φυσικά αρνητικό αντίκτυπο και στο σκέλος της εμπορικής εκμετάλλευσης του ριάλιτι επιβίωσης.
Η επιλογή του Ατζούν Ιλιτζαλί να πάει σε ένα Survivor 2 με ονόματα που δεν έκαναν από την πρώτη στιγμή της ανακοίνωσής τους, κανένα ιδιαίτερο… γκελ στον κόσμο, είχε τελικά άκρως αρνητικές επιπτώσεις για το ίδιο το τηλεοπτικό προϊόν.
Γι’ αυτό και πλέον ο Τούρκος παραγωγός φαίνεται πως είναι αποφασισμένος να πάρει τη… ρεβάνς και να προχωρήσει τελικά και στον τρίτο γύρο του Survivor, αμέσως και όχι με διακοπή ενός έτους, όπως αρχικά είχαν αφήσει να εννοηθεί ακόμα και στελέχη του ΣΚΑΪ.
Σύμφωνα, λοιπόν, με πληροφορίες, ο Ιλιτζαλί έχει πάρει τις αποφάσεις του για το Survivor 3, το οποίο και θα επιχειρήσει να «θωρακίσει» με πολύ δυνατά ονόματα στην ομάδα των Διασήμων, προκειμένου να κάνει την ολική επαναφορά σε επίπεδο τηλεθέασης και -φυσικά- εμπορικής αξιοποίησης. Πρέπει, στο σημείο αυτό, να αναφέρουμε ένα και μόνο χαρακτηριστικό παράδειγμα, για να γίνει αντιληπτό το μέγαθος της αποτυχίας σε σχέση με το Survivor 1, καθώς πληροφορίες αναφέρουν πως στον φετινό τελικό η συμμετοχή του τηλεοπτικού κοινού στην ψηφοφορία, μέσω SMS, ήταν μικρότερη σε ποσοστό άνω του 50%.
Εν αναμονή, λοιπόν, των επίσημων ανακοινώσεων που θα πρέπει να αναμένονται σύντομα από την πλευρά του ΣΚΑΪ, καθώς τα στελέχη του καναλιού ποντάρουν πάρα πολλά και στο Survivor 3, το οποίο θα παραμείνει το πιο δυνατό τους τηλεοπτικό και εμπορικό χαρτί από τον Φλεβάρη μέχρι τον Ιούνιο του 2019…