Γιατί έχει ο κόσμος… ψύχωση με το Survivor; Τι λένε οι ψυχολόγοι…

Γιατί βλέπει όλη η Ελλάδα το Survivor;

Το Survivor αποτελεί το κυρίαρχο τηλεοπτικό πρόγραμμα της σεζόν από πλευράς τηλεθέασης. Είναι όμως ένα αμιγώς ψυχαγωγικό προϊόν αυτό που παρουσιάζει το κανάλι του Παλαιού Φαλήρου και η εταιρεία παραγωγής Acun Medya, του Τούρκου επιχειρηματία, Ali Acun Ilicali;

Κάποιοι παρομοιάζουν το τηλεοπτικό προϊόν του ΣΚΑΪ, με ρωμαϊκή αρένα, κάνοντας λόγο για πρωτογονισμό στο τηλεοπτικό τοπίο, μεταξύ των οποίων και ο κλινικός ψυχολόγος, Δημήτρης Μπούκουρας.

Από την πλευρά της η Αλεξάνδρα Καππάτου, επίσης ψυχολόγος, μιλάει για την ταύτιση του τηλεοπτικού κοινού με το Survivor, σε αναζήτηση προτύπων και ταυτότητας, μέσω των διαγωνιζόμενων του παιχνιδιού αλλά και των δραστηριοτήτων τους.

Οι δύο ειδικοί αναλύουν το τηλεοπτικό φαινόμενο των καιρών μας και εξηγούν στο newsbeast.gr γιατί προκαλεί τους τηλεθεατές να το παρακολουθήσουν.

Διαβάστε αναλυτικά εδώ.

Exit mobile version