Στις αρχές Νοεμβρίου η Volkswagen θα παρουσιάσει την τελευταία εκδοχή του Golf, του αυτοκινήτου που πριν από 42 χρόνια έκανε τα μικρά- μεσαία hatchback μια από τις πιο σημαντικές κατηγορίες παγκοσμίως.
Παράλληλα είναι και αυτό που ίδρυσε την κλάση των GTI, που έκανε τις επιδόσεις οικονομικά προσιτές.
Φυσικά όλα αυτά τα χρόνια το Golf, που βρίσκεται αισίως στην 7η γενιά του, είναι το απόλυτο best seller της μάρκας και όχι μόνο, καθώς μέχρι το τέλος του 2015 είχαν κατασκευαστεί συνολικά 32.590.025 μονάδες του. Αυτό σημαίνει στην πράξη πως τα τελευταία 42 χρόνια η Volkswagen πουλά ανά τον κόσμο ένα Golf κάθε 40 δευτερόλεπτα.
Με τη μεγάλη ανανέωσή του που προαναγγείλει η γερμανική εταιρεία για τον επόμενο μήνα στόχο έχει αφενός να εκσυγχρονίσει την εικόνα του και αφετέρου να εναρμονίσει τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού του και διασύνδεσης smartphones -τομείς στους οποίους δέχεται ιδιαίτερη πίεση από τα premium μοντέλα της κατηγορίας του- με τα τελευταία τεχνολογικά δεδομένα.