Πώς; Χρησιμοποιώντας εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, όπως το DALL-E και το GPT.
Μέσω αυτών, οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν εικόνες γύρω από το μπουκάλι και το logo της Coca-Cola, καθώς και χαρακτήρες όπως ο Άγιος Βασίλης και οι πολικές αρκούδες. Τα καλύτερα έργα θα αναδειχθούν μέσω διαγωνισμού που θα διαρκέσει έως τις 31 Μαρτίου και θα γίνει προβολή τους στην Times Square και στο Piccadilly Circus, ενώ 30 creators από αυτούς θα συμμετάσχουν στη Real Magic Creative Academy, ένα τριήμερο δημιουργικό εργαστήριο στα κεντρικά γραφεία της Coca-Cola στην Ατλάντα.
«Η εταιρεία μας αγκαλιάζει τη δύναμη της ψηφιακής τεχνολογίας σε κάθε πτυχή της επιχείρησής μας και το “Create real magic” είναι ένας τρόπος να προσκαλέσουμε ακόμα περισσότερους ανθρώπους να μας ακολουθήσουν», δήλωσε ο Manolo Arroyo, Global Chief Marketing Officer της The Coca-Cola Company.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Instagram
Ακολούθησε μας στο Twitter
Ακολούθησε μας στο YouTube
Κάνε λήψη της εφαρμογής του Dokari.gr στο App Store
Κάνε λήψη της εφαρμογής του Dokari.gr στο Google Play