Από τις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ θα μπορούν πλέον οι πολίτες να εξυπηρετούνται για τα οχήματα τους.
Για όσες περιπτώσεις δεν είναι δυνατή η χρήση ψηφιακών μέσων, οι πολίτες θα μπορούν να απευθύνονται στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης, για:
- έκδοση βεβαίωσης περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας οχημάτων
- χορήγηση άδειας προσωρινής κυκλοφορίας οχημάτων (Μ)
Παράλληλα και από το Κέντρο Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρέτησης θα εξακολουθούν να ασκούνται οι συγκεκριμένες αρμοδιότητες.
Μάλιστα οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης για:
- παραλαβή κλειδαρίθμου και ΑΦΜ (για τις περιπτώσεις που οι φορολογούμενοι επιλέγουν την ταυτοποίηση με αυτοπρόσωπη παρουσία),
- εξυπηρέτηση/καθοδήγηση των φορολογούμενων στη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ,
- διαχείριση θεμάτων σχετικά με την ακινησία των οχημάτων (επιβατικών και δίκυκλων ΙΧ), όπως παραλαβή δήλωσης ακινησίας σε περίπτωση οχημάτων αποβιωσάντων, άρση ακινησίας, διαβίβαση άδειας και πινακίδων για διαγραφή οχημάτων, καταχώρηση αναγκαστικών ακινησιών,
- υποβολή αιτήματο, εκ μέρους του φορολογούμενου, στην πλατφόρμα «Τα Αιτήματά μου», κατόπιν ταυτοποίησης και έγγραφης συναίνεσής του.
Η εξυπηρέτηση στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης γίνεται με τους εξής τρόπους:
- ραντεβού, που κλείνουν ψηφιακά οι πολίτες στην εφαρμογή «Τα Ραντεβού μου» μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές myAADEapp,
- φυσική παρουσία.