Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με ανακοίνωσή της διευκρινίζει τους τρόπους με τους οποίους θα αποζημιωθούν οι επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν από την κακοκαιρία «Ελπίς» στα δρομολόγιά της.
Ειδικότερα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με πλήρη επίγνωση των επιπτώσεων της κακοκαιρίας, προχωρά σε πλήρη εξόφληση στους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων 24 και 25 Φεβρουαρίου με τρεις διαφορετικούς τρόπους.
Αναλυτικά οι αποζημιώσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ:
Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία, παρά το γεγονός ότι η διαχείριση των υποδομών του σιδηροδρομικού δικτύου δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητές της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχωρά στην αποζημίωση των επιβατών σε συνέχεια εισήγησης του υπουργείου Μεταφορών ως ένα επιπλέον μέτρο. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. λυπάται για την αναστάτωση που προκλήθηκε στο επιβατικό κοινό, παρά τις προσπάθειές της να επιλύσει τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: παροχή φιλοξενίας σε επιβάτες που δεν μπορούσαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους, χρήση λεωφορείων ως εναλλακτικό μέσο, παροχή τροφίμων, όπου ήταν εφικτό.
Ακόμη, επισημαίνεται ότι η εταιρεία διέθεσε πόρους για τον απεγκλωβισμό πολιτών από την Αττική Οδό, με δρομολόγηση ειδικού συρμού που λειτούργησε από το απόγευμα της Δευτέρας μέχρι και το απόγευμα της Τρίτης, μεταξύ Αεροδρομίου και ΣΣ Λαρίσης, σε συνεννόηση με την Πολιτική Προστασία και το υπουργείο Μεταφορών.
Η εταιρεία έχει ήδη προχωρήσει στις αποζημιώσεις που απορρέουν από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Επιβατών 1371. Επίσης, μετά με τις εξαγγελίες του υπουργού Μεταφορών, και ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η διερεύνηση συνθηκών των συμβάντων, προγραμματίζεται έκτακτη οικονομική στήριξη σε κάθε επιβάτη των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885. Ειδήσεις και νέα απ’ την Ελλάδα και τον κόσμο στο Dokari.gr.
Ακολουθήστε το Dokari και στο κανάλι μας στο YouTube.
Ακολουθήστε το Dokari και στο Pinterest. Στο Dokari θα μαθαίνετε πρώτοι όσα συμβαίνουν στο Survivor μέσα από τα πιο έγκυρα Survivor Spoiler.