Ο νέος αλγόριθμος του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου θα «τιμωρεί» τα sites που χρησιμοποιούν παραπλανητικούς ή υπερβολικούς τίτλους και δεν θα τους εμφανίζει στο News Feed των χρηστών.
Μετά από μία περίοδο δοκιμαστικής λειτουργίας, ο νέος αλγόριθμος θα μπορεί να αναγνωρίζει τις… ενημερωτικές υπερβολές, αναγνωρίζοντας λέξεις ή φράσεις που χρησιμοποιούνται συχνά σε τεχνικές «clickbait».
Για την εκπαίδευση του λογισμικού, ταξινομήθηκαν δεκάδες χιλιάδες τίτλοι ειδήσεων με βάση το βαθμό υπερβολής και παραπλάνησης.
Όσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα ένα διαδικτυακό μέσο να χρησιμοποιεί τέτοιες φράσεις, τόσο το Facebook θα «τιμωρεί» με μέσο αποκρύπτοντας τις καταχωρήσεις του, αναφέρει το δημοσίευμα του Techcrunch.com.