Το ελληνικό αυτοκίνητο ή γενικότερα το ελληνικής κατασκευής όχημα είναι μια ιστορία με αρετές εκφάνσεις και προσπάθειες αλλά με περιορισμένο αποτέλεσμα.
Ένας από τους λόγους της μη επιτυχίας για να το θέσουμε κομψά είναι το μικρό μέγεθος της ελληνικής αγοράς και για αυτό θεωρούμε σημαντικό πως η έρευνα που έγινε για το project Belo στο οποίο αναφερόμαστε έδειξε την ύπαρξη ανάγκης για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού ή υβριδικού οχήματος ειδικού τύπου.
Το Belo δεν είναι ένα συμβατικό αυτοκίνητο αλλά ένα όχημα της αναπτυσσόμενης κατηγορίας των Heavy Quadricycles (L7e), το οποίο θα καλύπτει τις ανάγκες συγκεκριμένων πληθυσμιακών ομάδων όπως οι χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων. Ταυτόχρονα θα απευθύνεται και σε όσους χρειάζονται ένα όχημα για προσωπική μετακίνηση ή για μεταφορά αγαθών σε αστικό και επιχειρησιακό περιβάλλον.
Το βασικό χαρακτηριστικό του είναι η δυνατότητα διεύρυνσης της γκάμας των αμαξωμάτων του, που βασίζονται στο μεταβλητό πλαίσιο OSVehicle και το μήκος τους φτάνει τα 3 μέτρα. Από κει και πέρα ο ηλεκτροκινητήρας τους αποδίδει 20 ίππους, η μπαταρία είναι 7 kWh, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 45 χλμ./ ώρα, ενώ ο χώρος αποσκευών στις επιβατικές εκδόσεις κυμαίνεται από τα 150 έως τα 220 λίτρα. Μέχρι στιγμής υπάρχουν 5 διαφορετικές παραλλαγές, με πρώτη τη Belo Wheelchair, που εξασφαλίζει μεγαλύτερη αυτονομία στους χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων σε αστικό περιβάλλον, καθώς διαθέτει ηλεκτρικά συρόμενη πόρτα, ράμπα εισόδου και περιστρεφόμενη βάση που διευκολύνουν την είσοδο στο όχημα. Παράλληλα υπάρχουν και δύο επιπλέον θέσεις οι οποίες είναι και συρόμενες ώστε ο υπόλοιπος χώρος να προσαρμόζεται στις εκάστοτε ανάγκες.
Η επιβατική έκδοση Belo Passenger είναι τριθέσια, με τον οδηγό να κάθεται στο κέντρο. Οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις (πλάτος 1,42 μέτρα και ύψος 1,72) το καθιστούν ιδιαίτερα ευέλικτο στα κέντρα των πόλεων, ο ηλεκτροκινητήρας εξασφαλίζει τη μηδενική επιβάρυνση του περιβάλλοντος από την κίνησή του, ενώ η διάθεσή του και με τη μορφή car sharing, θα δίνει τη δυνατότητα χρήσης του για όσο το χρειάζεται κανείς με χρέωση ανά ώρα.