Ένα στιγμιότυπο που θα πρέπει να μας βάλει σε σκέψεις για το πώς ζούμε πια
Το διαφημιστικό πρακτορείο Leo Burnett Madrid και το brand Ruavieja στο οποίο ανήκει το λικέρ Pernod Ricard συνεργάστηκαν για μια διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Tenemos Que Vernos Más» ή σε απλά ελληνικά «Πρέπει να βλέπουμε περισσότερα ο ένας τον άλλο».
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Instagram
Ακολούθησε μας στο Twitter
Ακολούθησε μας στο YouTube
Κάνε λήψη της εφαρμογής του Dokari.gr στο App Store
Κάνε λήψη της εφαρμογής του Dokari.gr στο Google Play