Αυξημένο το ενδιαφέρον από τις εταιρείες. Λίγες μέρες για τη λήξη της προθεσμίας.
Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward» που υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά. Από τις 19 Φεβρουαρίου, όταν και ανακοινώθηκε η έναρξη του τέταρτου κύκλου του προγράμματος, μέχρι σήμερα, δεκάδες εταιρείες έχουν ήδη υποβάλλει ηλεκτρονικά την αίτησή τους μέσω του www.opapcsr.gr. Η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων λήγει την Τρίτη 26 Μαρτίου 2020, στις 12:00 το βράδυ.
Οι έντεκα νέες μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θα ενταχθούν πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward» θα έχουν την ευκαιρία να αναπτυχθούν, μέσω μιας ολοκληρωμένης σειράς υπηρεσιών, δημιουργώντας παράλληλα νέες θέσεις εργασίας.
Συγκεκριμένα το πρόγραμμα θα τους παρέχει: Ολοκληρωμένη καθοδήγηση μέσω ενός δικτύου επιτυχημένων επιχειρηματιών και υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς Αύξηση τζίρου και ενίσχυση απασχόλησης
Ήδη 50 εταιρείες επωφελούνται από τη συμμετοχή τους στο «ΟΠΑΠ Forward», το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με τον διεθνή μη κερδοσκοπικό οργανισμό στήριξης της επιχειρηματικότητας Endeavor Greece. Συγκεκριμένα, ο συνολικός τζίρος τους έχει αυξηθεί κατά 113 εκατομμύρια ευρώ (+22%), σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία των ίδιων των επιχειρήσεων. Παράλληλα, έχουν δημιουργήσει 1.301 άμεσες νέες θέσεις εργασίας, ενώ μέσω των συνεργασιών που έχουν αναπτυχθεί υποστηρίζουν 8.532 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης. Από τον Απρίλιο του 2017, όταν ξεκίνησε η υλοποίηση του προγράμματος, έχουν πραγματοποιηθεί 580 συναντήσεις μεταξύ των εταιρειών και του δικτύου των συμβούλων του προγράμματος, 194 συμβουλευτικές συνεδρίες με το δίκτυο υψηλόβαθμων στελεχών που συμμετέχουν συμβουλευτικά στο πρόγραμμα, 50 επαφές με μεγάλες εταιρείες και 42 εκπαιδευτικά σεμινάρια.
Η διαδικασία επιλογής
Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θα ενταχθούν στον τέταρτο κύκλο του προγράμματος θα επιλεγούν βάσει μιας σειράς ποσοτικών και ποιοτικών κριτηρίων που αφορούν τόσο στην επιχείρηση, όσο και στον ίδιο τον επιχειρηματία. Μετά την αρχική αξιολόγηση, οι επιχειρήσεις που πληρούν τα ποσοτικά κριτήρια θα συμμετάσχουν στη φάση της συνέντευξης, κατά την οποία θα αξιολογηθούν σε θέματα όπως επιχειρηματική στρατηγική, καινοτομία, δυνατότητα μελλοντικής ανάπτυξης και επιχειρηματικό μοντέλο. Αφού ολοκληρωθούν οι συνεντεύξεις, θα διαμορφωθεί η λίστα των επικρατέστερων επιχειρήσεων, από την οποία θα γίνει η τελική επιλογή εκείνων που θα συμμετάσχουν στο «ΟΠΑΠ Forward». Ακολουθήστε το Dokari στο κανάλι μας στο YouTube
Εκπαιδευτικά σεμινάρια σε τομείς όπως η στρατηγική, η διαχείριση οικονομικών και ανθρώπινου δυναμικού, το marketing και οι πωλήσεις, το branding και η επικοινωνία
Πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα
Πρόσβαση σε διεθνείς αγορές
Δράσεις δικτύωσης τόσο με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες, όσο και με άλλους επιχειρηματίες