Ο Σουνάς επέστρεψε και πήρε στις πλάτες του την ομάδα του Άρη…
Ακολούθησε σε απόδοση ο Σανιά, που ήταν απροσπέλαστος αμυντικά και έδειξε τι μπορεί να προσφέρει, αλλά και ο Γεωργιάδης, από τα πόδια του οποίου ξεκίνησε η πλειονότητα των επιθέσεων.
Ο ΦΥΣΕΚΗΣ ήταν απλός παρατηρητής του αγώνα. Χρειάστηκε να επέμβει μόνο στο σουτ του Καρακάσογλου στο 13′. Πέραν τούτου ουδέν. Ο ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ παιχνίδι με το παιχνίδι βρίσκει πατήματα, ανεβάζει απόδοση και αποδεικνύει πόσο σημαντική είναι η παρουσία του στο δεξί άκρο της άμυνας. Από δική του εξαιρετική σέντρα, «κλείδωσε» τη νίκη ο Ν’ Λουντούλου. Ο ΛΙΟΛΙΟΣ ήταν και πάλι δυνατός, σταθερός και σχεδόν απροσπέλαστος στην άμυνα, αλλά δεν φάνηκε ιδιαίτερα επιθετικά. Ο ΣΑΜΑΡΑΣ έκανε πολύ καλό παιχνίδι, δεν αντιμετώπισε προβλήματα από τους αμυντικούς της Αναγέννησης και συν τοις άλλοις άνοιξε το δρόμο για τη νίκη. Πολύ καλός για ένα ακόμη παιχνίδι ήταν ο ΓΚΟΛΙΑΣ, τόσο ως στόπερ, όσο και ως αμυντικός μέσος, όταν μπήκε στο ματς ο Φερνάντες. Σε ρηχά νερά κινήθηκε ο ΚΑΛΟΓΕΡΗΣ, που βέβαια έκανε αθόρυβη δουλειά σε μαρκαρίσματα και επεμβάσεις, ενώ ο ΣΑΝΙΑ έκανε πιθανότατα το καλύτερο φετινό του παιχνίδι. Αλάνθαστος στα αμυντικά του καθήκοντα, με ωραίες εμπνεύσεις επιθετικά, αντικαταστάθηκε προκειμένου να μην υπάρξει υποτροπή στον τραυματισμό του.
Εξαιρετικός σε όλο το παιχνίδι με δύο ασίστ κι ένα γκολ με απευθείας εκτέλεση φάουλ ο ΣΟΥΝΑΣ, που έδωσε άλλη πνοή στην επίθεση του Αρη, ενώ ο Ν’ ΛΟΥΝΤΟΥΛΟΥ είχε σε γενικές γραμμές θετική παρουσία, κυρίως χάρη στο ωραίο γκολ που σημείωσε. Σε ρηχά νερά κινήθηκε και η απόδοση του ΚΑΠΝΙΔΗ που έχασε μια μεγάλη ευκαιρία στο πρώτο μέρος και επηρεάστηκε ψυχολογικά, ενώ μετριότατη ήταν και η εμφάνιση του ΠΟΪ, ο οποίος αρκέστηκε σε εξεζητημένες ενέργειες, δίχως αποτέλεσμα για την ομάδα του. Από τις αλλαγές, ο ΦΕΡΝΑΝΤΕΣ σχεδόν δεν ακούμπησε τη μπάλα και μπήκε περισσότερο για να βρει ρυθμό μετά τον τραυματισμό. Ο ΝΑΚΑΣ ολοκλήρωσε μια όμορφη επιθετική προσπάθεια με ωραίο γκολ, ενώ ο ΛΙΟΝΗΣ, που έπαιξε με ιδιαίτερη όρεξη σε σύντομο χρονικό διάστημα, μπήκε περισσότερο για να πάρει ρυθμό εν όψει της συνέχειας.