Survivor: Η τηλεθέαση ορίζει το κόστος του κάθε επεισοδίου – Ποια η ρήτρα που έχει οριστεί
Ρήτρα τηλεθέασης προβλέπει η συμφωνία ανάμεσα σε Ατζούν Ιλιτζαλί και ΣΚΑΙ για το κάθε επεισόδιο, σύμφωνα με τη «Real Life».
Η βάση του κάθε επεισοδίου είναι τα 80.000 ευρώ με μέση τηλεθέαση 20% στο δυναμικό κοινό. Ωστόσο όσο μεγαλύτερη είναι η τηλεθέαση, τόσο θα ανεβαίνει το κόστος παραγωγής κάθε επεισοδίου κι άρα και τα κέρδη του Τούρκου παραγωγού. Για κάθε μονάδα τηλεθέασης πάνω από το 20% το κόστος παραγωγής αυξάνεται κατά 4.000. Για παράδειγμα την περασμένη Τρίτη που το ριάλιτι συγκέντρωσε 34,5% στο δυναμικό κοινό, το κόστος ανέβηκε κατά 56.000 ευρώ κι άρα στο σύνολο -μαζί με το βασικό ποσό κάθε επεισοδίου- άγγιξε τα 136.000 ευρώ.
Η Acun Medya θέλει πάση θυσία τα ποσοστά του Survivor να παραμείνουν υψηλά γιατί αυτό θα επιφέρει τόσο κέρδη για τον ίδιο τον Ατζούν Ιλιτζαλί, όσο και για το τηλεοπτικό προϊόν. Survivor Ψηφοφορία: Ποιος θα κατακτήσει την πρώτη θέση;
MasterChef 5 – Ψηφοφορία: Ποιος είναι ο καλύτερος και πιο δημοφιλής κριτήςΨήφισε τη «Βασίλισσα» του αθλητικού ρεπορτάζ; Ειδήσεις και νέα απ’ την Ελλάδα και τον κόσμο στο Dokari.gr.
Ακολουθήστε το Dokari και στο κανάλι μας στο YouTube.
Ακολουθήστε το Dokari και στο Pinterest.