To 20% περίπου της αμόλυβδης που καταναλώνει ακόμα και ο πιο εξελιγμένος κινητήρας βενζίνης δεν χρησιμοποιείται για την παραγωγή έργου, αλλά για την ψύξη του, ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες ταξιδίου.
Αυτές τις απώλειες λοιπόν η Bosch προσπαθεί να τις περιορίσειχρησιμοποιώντας το υγρό που μέχρι τώρα δεν είχε καμία δουλειά στο θάλαμο καύσης ενός κινητήρα, το νερό.
Η γερμανική εταιρεία έχει αναπτύξει ένα νέο σύστημα ψεκασμού νερού που ακόμα και σε περίπτωσεις γρήγορης οδήγησης μπορεί να μειώσει την κατανάλωση βενζίνης έως και 13% και τις αντίστοιχες εκπομπές ρύπων κατά 4%. Ενδιαφέρον είναι πως τα παραπάνω ποσοστά επιτυγχάνονται κυρίως σε 3κύλινδρα και 4κύλινδρα σύνολα μοντέλων της μεσαίας κατηγορίας.