Άρης: «Έχουμε μεριμνήσει για την αποκατάσταση βλαβών»

Ένα περιστατικό συνέβη στο «Κλ. Βικελίδης» με πρόβλημα ενός οπαδού με κινητικά προβλήματα κατά την είσοδό του στο γήπεδο για το Άρης-Βυζάντιο, ωστόσο λύθηκε άμεσα.

Η διοίκηση των «κίτρινων» εξέδωσε ανακοίνωση για το ζήτημα, τονίζοντας πως έχει μεριμνήσει για την παρουσία ηλεκτρολόγου στο γήπεδο κατά τους αγώνες, για την άμεση αντιμετώπιση παρόμοιων περιστατικών.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Το Ποδοσφαιρικό Τμήμα του ΑΡΗ θα ήθελε να ενημερώσει -με αφορμή το περιστατικό που συνέβη πριν από την αναμέτρηση της προηγούμενης Κυριακής με το Βυζάντιο Κοκκινοχώματος, το οποίο κοινοποιήθηκε στα Μ.Μ.Ε. και αφορούσε σε πρόβλημα που αντιμετώπισε φίλαθλος της ομάδας μας με κινητικά προβλήματα κατά την είσοδό του στο γήπεδο- τα εξής:

Από τη στιγμή που διαπιστώθηκε το πρόβλημα στη λειτουργία του ανελκυστήρα που οδηγεί –μεταξύ άλλων- και στις προβλεπόμενες θέσεις για τα ΑΜΕΑ στη Θύρα 7 του Κλεάνθης Βικελίδης, αμέσως ειδοποιήθηκε ο ηλεκτρολόγος του γηπέδου και η βλάβη αποκαταστάθηκε εντός ολίγων λεπτών.

Λόγω της αυξημένης χρήσης του ανελκυστήρα τις ημέρες των αγώνων και, επειδή στο παρελθόν παρουσιάστηκαν παρόμοιες καταστάσεις, ο Σύλλογος έχει μεριμνήσει ώστε να παραβρίσκεται ανάλογος τεχνικός από νωρίς στους χώρους του γηπέδου και να γίνεται το συντομότερο δυνατό αποκατάσταση της οποιοσδήποτε βλάβης που τυχόν παρουσιαστεί.

Όπως έγινε και στο παιχνίδι προηγούμενης Κυριακής…

Exit mobile version